Homieeeeee

Holaa people. Finally, i'm going back home. Alhamdulillah :) Lama sangat dah aku duduk dekat kampung. Rindu mama, rindu ayah. Rindu tv dekat rumah even tv dekat sini pun besar. Rindu bilik. Rindu masakan mama. Rindu member. Rindu laptop dekat rumah. Rindu uzair. Hm ombak rindu pun aku belum tengok. What a sad life. Hahaha :(


Esok balik Puchong. Ada orang rindu aku tak dekat sana? Takda. Hm k. Eeei gediknya aku. Hahaha, mengada betul. Khamis pergi sungai gabai dengan uzair, megat, farid, fatimah, asyah, ilie and fifah. Kau hado? Takda kan. Dah diam. Aku tak pernah jumpa asyah, ilie and fifah. Like seriously, dorang lawa. Aku malu ah. Macam mana ni. Hm watlek farah.


Fatimah kata kali ni mesti jumpa. Aku pun hm okaylah. Aku rapat juga dengan asyah. Selalu tweet dengan dia. Ilie tak pernah tegur. Fifah pernah sekali dekat twitter. Suruh dia unprotect tweets. Hehehe. Tapi dia still protect. Takpa lah. Uzair tanya mama boleh tak aku pergi. Mama bagi aku pergi (Y) Sayang mama :*

Enough for today. Aku dah kembali pening kepala. Bye fellas! xx
Thanks for reading . I appreciate it :)