Sports Day !

Assalamualaikum. Jawab if korang orang islam. Hihi. Harini ada hari sukan. Macam boring je sukan tahun nih. Haiyaaaa. Aku duty tengah panas doe. Haha, semua tempat panas. Tapi redup at certain time lah. Lepastu hujan. Aku main hujan. Best woah.

Aku duty dengan Atira. First kitorang kena duduk dekat garisan penamat. Tak buat pape. Then cikgu suruh amik senarai nama. So kena lah berjalan jauh. Bhahaha.

Then naik tangga lah. And what so ever. Penat doe. Dah la tak makan lagi. Then yang paling best kena angkat pagar yg dorang guna time lari berpagar tuh la. Berat lah jugak. Tapi aku boleh angkat. Kuat tak? Hihi.

Rehat kejap. Then kembali ber-duty. Aku duty dgn kak mira syg. Best tauuu. Then time dorang lari 200 meter kott. Jerit jerit aku, tira, kak sara and kak mira. Haha, gilo :p

Hujan mula turun dan abang abang form 6 dah habis lari. Kami pun lari takkan nak duduk tengah padang dkt stadium tuh. Gila apa. Haha.

Duduk, then cikgu mention nama rumah sukan yg menang. Rumah kuning 1st, rumah biru 2nd. 2rd aku tak tahuuu. Haha, aku rumah biru. Gaduh dgn tira sebab dia rumah kuning. Bhahahaha.

Then macam biasa kami kena angkat barang. Bersihkan tempat kitorang duduk. Then aku dgn sofea letak barang dalam kerata cikgu. Semua dah masuk bas. Huwaaaaa! :(

Then kena duduk bertiga dalam bas. Gahhh, tension aku. Tapi redha jelah. Hmm, penat. Sampai sekolah angkat barang. Pergi blok F. Kawad kejapp.

Sumpah rindu nak kawad. Kawad mcm biasa lah mestilah semangat. Pyqa punya sekolah ada kawad sekolah harinii. Dia cakap dapat Johan. Woah congrats. Hihi, pyqa pun KRS jugakk :)

Time kawad tukar hormat selaku terima sijil. Baru punya meh. Then balik. Ayah kerja, mama kerja. So balik naik bas. Nasib baik kak wani, kak zati and anis ada. Kalau tak takda siapa nak teman aku.

Afiq pun ada. Haha, siot je afiq time dalam bas. Dia boleh bye dkt sorang budak india ni. Then budak tuh buat muka. Afiq cakap "tahu lah dia comel". Haha, mengong mu :p

Bila sampai Sp6, bas stop. Jalan kaki balik rumah. Penat siutt. Haihh, sampai rumah mandi, solat. Masak maggi makan. Lapar gila. Haha.

Menghadap laptop lepastu update blog. Aku penat. Nak rehat. Assalamualaikum. Bye :)
Thanks for reading . I appreciate it :)