Menggila dekat status orang .

Assalamualaikum & selamat sejahtera. Okay harini aku nak share pasal aku, husna, atira and ayol. Kami menggila dekat status Afqazt. Comment sampai :-



Okay kami comment sampai seratus lebih tanpa sedar. Ish ish ish. Dah la comment pasal benda bodoh. Antaranyaa :-




Yang lain lain kalau nak baca click here. Haha, aku comment punya comment tak sedar sampai seratus lebih. Tapi tak boleh lawan kak faz dgn abg omar. Cause mereka pernah berbalah sampai 400 comment kot. Entah, aku dah lupa. Hee yg paling tak boleh bela ayol cakap hantu karak ada belakang aku. Sakai je. Haha, harini aku banyak gelak. Esok tak tahu boleh gelak ke tak cause esok memang tension gila. Quiz maths, PLBS the second, perbentangan sastera a.k.a PLBS yg first. Cikgu cakap kalau tak buat perbentangan dapat D. Ahh, nasib baik aku tak meraung dalam kelas. Haha, okaylah lepas ni aku nak update pasal benda lain pulak. Assalamualaikum. 




Thanks for reading . I appreciate it :)